Краматорське вище професійне 
  металургійне училище
Get Adobe Flash player

Поділитися...

Тема: І. Багряний. «Тигролови» як український пригодницький роман. Проблема свободи й боротьби за своє визволення. Жанрові особливості

Мета: опрацювати зміст роману; учити учнів коментувати зміст твору, визначати жанрові особливості, характеризувати образи, висловлювати своє ставлення до основних проблем, порушених у романі;розвивати творчу уяву, критичне мислення, навички роботи в групах; виховувати почуття патріотизму, усвідомлення значення свободи для духовного розвитку людини.

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: мультимедійний проектор, текст твору, диски, умовні «капелюхи» різних кольорів, «мікрофони», мультимедійні презентації, фільм «Тигролови».

Методи: «числова пряма» , «6 капелюхів», «мікрофон», бесіда.

Міжпредметні зв’язки: історія України, інформатика.

Література:   Багряний І. Тигролови. Огненне коло.— К., 1996.Багряний І. Під знаком Скорпіона: 3 творчої спадщини письменника: Поезія, проза, публіцистика.—К., 1994.Багряний . Публіцистика.— К., 1996.Іван Багряний // Історія української літератури XX ст.— К., 1994.— Кн. 2.—Ч. 1.Багряна Г. «І довго ти будеш плакати за мною...» // Дніпро,— 1992.—№ 10—12.:        Кос тюк Г. Іван Багряний: Сторінки спогадів // Укр, мова і літ.в школі.— 1993.— № 10. - Череватенко А. «Ходи тільки по лінії найбільшого опору і ти пізнаєш світ» // Дніпро.— 1990.— № 12. і 1Путай О. В Новому Ульмі, при Дунаю... // Літературна Украї­на.— 1994.— 10 лютого.  Миронець Н. Слідчі справи Івана Багряного // Розбудова держави,— 1995.— № 1, 2. І Гунчак Т. У мундирах ворога.— К., 1993.